torsdag 20 januari 2011

Hej hopp!!!

Underbara, underbara sol!!! Återigen idag har solen skinit så rart med sina sköna strålar!! Härligt!!!


Idag var juh planen att åka till IKEA och köpa säng till fabbisen men innan vi åkte så gick jag ut på nätet för att kolla så sängen fanns inne på lager men döm om min förvåning när de inte säljer den sängen på IKEA Örebro... Såklart!! SUCK!!!

Men jag kollade vidare och på IKEA Karlstad fanns den i massor så det får bli en tripp dit i helgen, kul va??? IKEA låg tydligen i närheten av Bervik´s köpcentra... :-)))) Gillas!!!

Jaja men en sväng till Willy´s blev det ialf... Så nu äré fullt i skåpena ett tag.... I helgen tänkte jag bjuda min skling på tre rätters middag... Nice!!!

Nu väntar året´s första och kanske sista semla & kaffe!!! Är väll ungefär lagom med en semla/år... De tillhör inte mina favvosar... Kanske för att de inte innehåller choklad??? Hehe...


Sen väntar halv åtta hos mig....

Ha en skön kväll!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar