måndag 16 maj 2011

Hej hopp!!!

Å så har det gått en vecka till i en väldans fart :-))

Under veckan som varit så hann jag med att jobba en sväng i hemtjänsten, kul att vara tillbax en liten sväng, vi har haft schema-möte så schemat är klart fram tills i mitten på september!!! Gött!!

Jag har jobbat två nätter och igår var vi på fotboll och kollade på Becka i Pålsboda, duktiga tjejerna vann med 6-1 :-)) På kvällen var mamma & pappa, Håkan & Lollo med barn här för att fira Rasmus!! Gott fika blev det sen gick de upp för att kolla Ishockey med jag tog Fabbisen och gick och lade oss :-)) Det var juh bättre vad jag har fattat idag med tanke på resultatet!! Hihi....

Idag har lillprinsen pinkat första gången på pottan haha vad duktig han är :-) Förmodligen en ren tillfällighet men ändå...



Denna vecka ska jag jobba tre nätter, frissan & kalas på fredag, katten ska oxå friseras och i helgen blir det fotboll igen och sen är jag lite sugen på att åka på betessläpp och kolla på kossorna :-) Men vi får se hur tiden räcker till :-)))

Ikväll bliré juh givetvis kalas för älsklingen Rasmus som fyller 14 år!!! Lillskiten man kan juh undra vart sjutton tiden tar vägen???

Näe nu får det nog bli en sväng till affären sen baka lite tårta!!!

Ha en skön dag!!! Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar