torsdag 29 september 2011

Hej hopp!!

Eftermiddagen igår gick fint för oss alla!! Fabbe klarade klippningen galant, satt så lungt & fint så man trodde knapppt det var sant!! :-)

Min lilla tripp till stan gick oxå bra....

Fick tag i allt jag ville...





En overall, en jacka, två mössor och två par vantar. Sen finns det juh lite kläder kvar sen förra året som han frtf kan ha oxå. Så nu fattas det bara varma sköna vinterkängor till honom sen är han klar!!! Gött!!!

Hittade även två tröjor till mig.... Grattis till mig, inte varje dag det händer :-))

Näe nu äré dax o slänga ihop lite käk, det väntar en jobbarkväll på oxelgården....
Första kvällen där, så får vi se hur det går....
Jaga, jaga timmar, det är inget annat....
Men men det ska nog gå bra hoppas jag!!!

Ha en skön kväll!!! Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar