måndag 6 februari 2012

Hej hopp!!!

Måndag alla redan..... Sjukhusbesöket med Fabbisen i fredags gick bra, de hörde ett ljud men inget som dom gör nått åt. Förmodligen har han samma hjärta som Rasmus & jag har, ett hjärta med ett litet blåsljud...

Helgen har väl varit ganska lugn, kall osv... :-)

I lördags var Skling & Rasmus iväg och köpte en moppe, så nu är juh han ganska nöjd ett tag då..... Nu äré nedräkning till 16 maj :-)

Idag har vi varit ner till träningslokalen en sväng och blivit visade alla maskinerna så nu finns det inga ursäkter längre :-)




Men denna vecka är det ingen risk att jag hinner träna iaf :-) Jobbar måndag o tisdag natt sen när jag vaknar på onsdag är det dax för p-möte. Sen jobbar jag torsdag fredag lördag natt och på söndag vaknar jag nog inte alls.... hahaha

Så man har juh inga direkta problem med att fördriva tiden :-)

Häpp nu ska jag göra en fläskpannkaka och slänga in i ugnen...

Puss & Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar