onsdag 8 december 2010

Hej hopp!!

Åhh, så skönt med två lediga dagar...

Fabbisen är lite halvhängig, lite snorig och hostig, kraken :-(

Håller på och letar lite väggord på nätet, skulle vilja ha nått till sovrummet, har kollat på dessa;




Men får som alltid beslutsångest när det finns för mkt att välja på...

Nåja, ikväll tror jag att vi ska ner till mammsen en sväng, Fabbisen bara tjatar hela tiden... moumou, moumou... hehe sötnosen!! Tror han längtar efter sin mormor!!

Ha en skön kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina väggord! Är också på jakt, men jag är för snål;-) Så trist du ska sluta på jobbet men jätteglad för din skull!! Hoppas allt är bra annars! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Hej gums!! Javisst är dom fina :-) Ja det känns lite skummt att sluta hos er, man har juh varit där ett tag :-) Det är skräckblandad förtjusning kan man säga men jag tror det kommer bli toppen :-) Men jag kommer toksakna er... :-( Vore kul om du jobba nån dag innan jag slutar!! Kram på dej!!

    SvaraRadera