tisdag 7 december 2010

Hej hopp!!

Och så kör vi en sväng igen... :-)

Har juh skaffat "facebook" vilket gjorde att jag inte kände så mkt för att fortsätta blogga men har nu upptäckt att "fejjan" inte alls är lika kul som bloggandet...

Så nu får vi se denna gång hur länge jag kör på.. Hehe..

Alldeles straxt ska jag kolla på "halv åtta hos mig", värdelöst jag vet men jag har totalt fastnat i detta program... Kul med lite mat, inredning och kolla på lite olika folk...

Appropå folk föresten... De sista dagarna har jag verkligen funderat på hur folk beter sig i olika situationer och att man aldrig slutar och förvånas över hur en del männsikor beter sig... Suck!!

Jaja, känner mig en aningens trött ikväll, ungefär som nallen här under...



Nattelinattnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar