onsdag 11 januari 2012

Hej hopp!!!

Lever juh frtf om man nu inte trodde det....hihi!!!

Mycket skit har hänt och jag har varken haft lust eller ork att blogga men nu fick jag ett litet infall....

Har just nu lite semester, typ sådär 2 veckor sammanlagt blev det.... Sååå skönt eftersom vi har lite intensivt på jobbet oxå....

Har fått mycket gjort här hemma oxå sånt där småskit som man går o stör sig på men aldrig kommer till skott med eller oxå är det mitt sätt att bearbeta allt som händer....
Eller bearbeta och bearbeta är väll kanske mera att fly från att orka tänka över huvudet taget.... näe nu blev det mkt svammel, sorry!!!

Imorrn bliré en liten sväng till stan och sen kommer skling hem från sin 3dagars kurs!!

Och på kvällningen kommer mammsen på övernattningsbesök!!! :-)




Nu ska jag värma på vetekudden riktigt ordentligt och sen slänga mig i bingen, gött!!!

Ha´re bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar