söndag 22 januari 2012

Söndag!!!

Jahopp, söndag kväll vilket innebär sista jobbarnatten för min del, gött!! 3 nätter gjorda!!!

Fasen va trött jag blir på folk!! Eller ja folk o folk, mera drägg kan man kanske kalla dom!!!

Imorse när jag satte mig i bilen så var stolen så långt tillbaka dragen och jag tänkte men va sjutton, det var väll jag som satt här sist?? Haha tankeverksamheten är juh liksom lite trög sådär på morgon kvisten efter 10 timmars jobb.... :-)

Jaja tänkte jag och satte i nyckeln i tändningslåset och "jucklade" till lite. Fasen va trögt det gick men till slut så hoppade bilen igång!!! Svor en ramsa med Ulla som oxå var med... ( skulle skjutsa hem henne eftersom det var så halt & så )att det är juh lite tråkigt med "nya" bilar sådär som man inte riktigt känner. Det finns juh inget lyse i bilen så det var lite svårt att se vart nyckeln skulle in hehe...

Sen skjutsade jag hem henne och när jag släppt av henne så skulle jag sätta på stereon tänkte jag, det är juh alltid kul med lite musik sådär... Då låg fronten till stereon lite längre ner i ett fack, konstigt det är tänkte jag. Sen trodde jag väll at det var skling som varit nere vid jobbet igårkväll och bytit bil eller nått...

Åkte hem i godan ro och tänkte inte mer på det förrens jag vaknade i eftermiddags och Skling sa att det varit inbrott i bilen!!! De hade brytit söndet tändningslåset, s det var juh inte så konstigt att det var så svårt o få till nyckeln....

Fy fasen va olustigt!!! Tur iallafall att de inte var vid bilen när vi kom ut dit på morgonen, då hade väll lilla Ulla dragit handväskan i skallen på dom...hahahaa

Jaja, trött blir man juh ialf.... Blir juh så mkt merjobb!!! Bilen kan de juh få sen, tom gratis!!! Men just nu ett tag behöver vi juh 2 bilar... Så de får snällt lugna sig en stund!! :-)

Ialf har jag tvättat en tvätt och dragit runt snabelsnorkeln en sväng så imorrn när jag vaknar ska jag bara ta en lång skön promenad och åka ner och köpa mig en tulpanbukett och njuta av att vara ledig igen ett par dar!!!! :-)



Hopp, snart dax o dar till jobbet!!! puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar