lördag 1 oktober 2011

Hej hopp!!!

Ja och så var vi inne i oktober!! Helt otroligt, med denna sköna värme!! Hoppas det håller i sig länge, länge!!



Imorse vaknade jag kl 6 av att Fabbe kom in och la sig på min plats i min säng...suck... ja det är juh mysigt kan man tycka men det gick inte att somna om. För mig alltså. Han somnade om som en gris, men jag valde att gå upp istl!!!

Och så tänkte jag, gud så skönt att ha en helt ledig dag framför sig, inte ett skit inplanerat....

Sen drog det igång... Kanske skulle putsa av vardagsrums fönstren för de är juh inte fina efter sommaren :-) Och sen blir det juh alltid merjobb, ner med gardinerna, in i tvätten, sen putsa fönster, sen hänga gardinerna på tork, sen stryka de nya och f.n och hans moster!!!
Men nu äré gjort!!! :-)

Sen började skling prata om att åka in till xxl och då kan man juh inte stanna hemma för att då kan man juh missa nått!!!
Och därinne var det juh tokmycket folk men nu har jag sett det oxå!!

Skling hade juh vid ett svagt ögonblick lovat Fabbe en ny cykel till våren, ja som om han fattar det där med tiden, nej!! Och minnet är det inte heller nått fel på, så nu hade han lyckats tjata till sig en cykel!!





Och man kan juh säga att vi har en lycklig kille här hemma nu!!! Becka blev oxå nöjd, hon fick ett par nya inneskor!! Och jag blev oxå nöjd för det blev ett besök på godisaffären, hehe!!!

Nu bliré soffhäng med godis och åsa-nisse filmen!!

Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar