fredag 7 oktober 2011

Hej hopp!!!

Oj, vad det går... Redan fredag, rätt så skönt även om det betyder jobbarhelg!!

Hopp, inget föräldramöte för mig blev det i onsdags, när vi kommit hem från stan och Fabbe vaknade så hade han 39,7 i feber... :-( Men Skling styrde upp det hela och gick själv!!

Efter lite alvedon somnade han igen och sov hela natten och feber´n var som bortblåst, skönt även om dessa ferbertoppar är jobbiga, de kommer när man minst anar det. Man undrar juh såklart var det kommer ifrån oxå????

Torsdagen spenderade vi med dammsugaren :-)

Och idag har vi bakat kolakakor :-) Så det blev lite fika på förmiddagen eller gofika som Fabbe säger....hehe





Igår kom även min nya efterlängtade kalender, jättefin och jag blev supernöjd :-)









Man bestämmer själv vilka bilder och vilken text och hur man vill ha det hela själv, klockrent!! Från personligalmanacka.se !!

Nu sover lillhjärtat en sväng och jag ska försöka få lite nytta gjord!!

Snart dax och börja med Tacopajjen, sen äré min tur och sova ett par timmar, låååång jobbarhelg väntar, tre nätter!!!

Ha en bra helg!! Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar