torsdag 3 november 2011

Hej hopp!!!

Ojoj, vart tog den här dagen vägen då??? Sov iofs till 14.40 då Becka kom in och väkte mig med frukost på sängen... :-) Gullstinan där!!

Sen käkade jag lite frukost och for ner till VC för att ta vaccinet, det var sista veckan & sista tiden för oss... Tänkte att jag åker dit så sent som möjligt för då är det nog inte så mkt folk där och det var inte så mkt folk där, bara några fyra st före mig...

Men så kom sköterska och sa till mig att det var slut på sprutorna :-) ... Jäkla oflyt va?? Haha...

Tror jag tar det som ett "tecken" och skiter nu i att ta nån spruta. Jag är juh lite emot att spruta in "sånt där" i kroppen som man just inte vet så mkt om... Och om man nu har en ganska frisk kropp så tror jag att kroppen reder ut detta själv om man nu skulle råka åka på skiten!! Men det är juh bara mina spekulationer?? Vem vet???

Nu bliré lite kvällsfika framför tv;n med kaffe, pepparkakor & juleskum!!! :-)




Sen väntar en jobbarnatt, sen ledig helg!! Gillas!!!

Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar