söndag 13 november 2011

Vilken natt.....




Ja, herregud vad har hänt sen sist???

I Onsdags var det utvecklingsamtal för Becka, gick hur bra som helst :-) Det enda läraren påtalade var vikten av att tala och delta i disskutioner på lektionerna. Hon är tydligen väldigt tyst i skolan, vilket för oss är helt ofattbart :-) Nåja, hoppas på lite bättring där då!!

I Torsdag var det dax för hälsokontroll, vilket gick galant. Blskr, kolestorolet, bltr, hjärtat och lungorna var i toppskick!! :-) Great!!!

I fredags var jag med skling en snabbis in till city för att kolla på tatuering. Han hade sin bild klar framför sig så tjejen skulle skissa lite grann. Han bokade även en tid om en månad ungefär, spännande!!

Jag ska bara bestämma font till min, sen tänkte jag beställa en tid i slutet av januari!! :-)

Lördagen betod av en tripp till Frövi på träningscup!! De var super duktiga!!!
På kvällen fick vi hämta en sjuk Rasmus i magsjuka lr matförgiftning :-( Han tror dock på det sistnämnda. Tiden får utvisa, vi håller tummarna att vi klarar oss!!
Har dock aldrig varit med om att nån har hållit på och kräkits såååå länge. Halv fyra i natt var sista gången jag hörde honom, stackar´n. Halv sex vaknade Fabbe och det var bara o kliva upp, därav är jag som ett vandrande lik just nu.....

Idag har jag varit ner till Pappsen en sväng :-)

Och nu är hela huset städat!!! Gött!!!

Tror jag ska dra till fjöget nu och köpa lite försenat lördags godis och hyra en film!!!

Ha en skön kväll!! Puss & Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar