tisdag 15 november 2011

Hej hopp!!!



Usch, Söndagen slutade bra och Måndagen började bra. Fabbisen & jag drog till dagis för att ta kort, förutom att de hade bestämt att de skulle ta gruppkortet ute ( Och Fabbe var såklart bara klädd i mössa & Jacka eftersom vi åkt bil dit och skulle inte va ute någon längre stund... Grrr..)

Fröknarna var tydligen inte överens om vart kort-tagningen skulle ske så man hörde juh de interna konflikterna. Fabbe fick psykbryt när jag skulle lämna honom, slängde sig på marken och skrek.
Jag fick stanna en liten stund för att lite senare smita iväg, sen när jag hämtade honom sa fröken att han varit lite ledsen. Blir juh kul och se hur dom korten kommer att se ut.... Eller inte!!!

Strax efter middagen fick jag ringa hem Ove från jobbet, då var det dax för mig att få kräksjukan, fy f.n säger jag...

Senare på kvällen var det O;s tur att insjukna..... Tack o lov att vi har så duktiga och snälla barn som fixar o donar...

Med Facit i hand så klarade jag mig skapligt bra denna gång. Rasmus & Ove har det betydligt värre, nu väntar vi bara på de nästa två..... :-(

Näe dax för bingen.... Känner just nu för ett riktigt jäkla uppåt-tjack för att bli människa igen............ Det tar på krafterna!!

Kram och gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar