måndag 7 februari 2011



Hej hallå!!!

Och vips så var det nästan en vecka sen sist... Vissa dar bara "försvinner" fort som satan....För det mesta har man inte så mkt vettigt att blogga om, ibland har man ingen lust, ibland så hinner man inte osv osv...

Förra veckan jobbade jag två nätter och i helgen har Rasmus haft besök :-) Hehe brudar från Vimmerby... Så jag har stått för lite markservice här hemma...

Och igår var vi och köpte en kronblomssoffa :-)))) Äntligen. Nu ska den bara få lite färg på sig så ska den få komma in...

Sen hände det en tragisk grej oxå men det är inget jag vill skriva om här... :-(( Usch & fy... Stackars människor, mina tankar går till dom!!! <3 <3 <3

Nu äré ialf ny vecka, nya tag....

Den här vecka är jag ledig men med en x-tra tur lördag natt!!! Gottigt värre!!! :-)))

På onsdag är det dax för ett litet personalmöte, mitt första med nya arbetskamraterna, ska bli trevligt!!

Nä dax o göra lite nytta tänkte jag men jag tror jag ska baka något onyttigt ist :-) Det suger i fika tarmen....

Ha`re gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar