fredag 11 februari 2011

Ibland har vi bättre dagar och ibland sämre!!!

Idag har det defenitivt varit en av de sämsta...på länge!!!

Mötte upp becka efter skolan för en tripp till marieberg, tanken (alltså min) var att Ove skulle svänga förbi m-berg och hämta Fabbe när han slutade jobba... :-)
Men se det blev inte så för han hade plockat ur barnstolen ur bussen så det sket sig i först böjjen...

Jag skulle handla en födelsedagspresent, två alla hjärtansdagspresenter och lite annat smått & gott men med en tjurig trotsig envis 2-åring skrikandes och gapandes i vagnen så blev det inte direkt som jag ville...

Han ville inte gå och hålla oss i handen och han ville inte sitta stilla i vagnen, han ville ingenting... Blä!!

Man liksom såg hur folk flydde när vi närmade oss någon affär...

Hade oxå med handlingsnota för lite shopping på Willy´s, sket sig oxå, skulle liksom aldrig utsätta mig för att gå in där när Fabbe är i sitt esse...

Dessutom har jag så satans ont i ryggen med...

Haha, nog gnällt för idag!!! Nu ska jag bädda ner mig i sängen & tjura för mig själv och kolla lite film medans kylskåpet ekar tomt som aldrig förr :-)))



Orkar just nu inte med varken mig själv eller någon annan heller, hoppas att vakna på ett bättre humör imorrn....

Kram & Gonatt!!!

4 kommentarer:

  1. Men gumsan,det va en riktig skitdag du hade igår. Men man kan ju alltid lämna fasters gull på Letstigen 13,hihi det hade vi älskat. Hoppas du får en bättre dag idag. syns i Senna sen hoppas jag. Pyss på dej

    SvaraRadera
  2. Lät inge vidare hörredu....
    Men idag blir det bättre ska du se =)
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Annelie; ja det var en satan skitdag rakt igenom men då kan det bara bli bättre :-))) Får juh träffa er idag då bliré bara bra... Puss på dej!!

    Linda; Dagen idag har än så länge varit bra och hoppas på en bra frts oxå!! Dax för en date snart?? Var på tok för länge sen :-(( Kram på dej!!

    SvaraRadera
  4. Självklart , saknar dig juh !!!!
    Hör av dig när du kan =)

    Kramizar

    SvaraRadera