tisdag 22 februari 2011

Hej hopp!!!

Precis kommit hem från fjögsta & en liten promenad runt jusken!! Tog en sväng in till Ola & Annelie oxå och drack en kopp kaffe :-))

Nu bliré snart matdax lr ja nått sånt.. torsk & äggsås, ingen favvo precis men men det var ungarna som villa ha det... Men just idag när vi ska äta det så är de inte hemma :-)) Jaja så kan d bli....

Blev bjuden på en tokgod choklad härom natten av min rara jobbarkompanjon Ulla. Den var så jäkla god alltså, den bara smälte i miunnen. Mörk choklad, lite nötter & nougat jag menar det kan juh inte bli fel....



Såg nu att det fanns med mint oxå... Måste bara testas, jag som älskar mint!!!

Näe kanske ska hjälpa gubben i köket lite!!!

Nu väntar två jobbar nätter sen har jag oxå lite sportlov!!

Kram på er!!!

2 kommentarer:

  1. mmmm den chokladen såg ju riktigt god ut=)Måste provas!! Hoppas allt är bra med dig annars! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Hejjj!!! Jag tycker absolut att du ska prova den :-)) Här är allt bara fint, hoppas det är bra med er oxå!! Kramen!!

    SvaraRadera