torsdag 17 februari 2011

Hej hopp!!!!

Ordningen är återställd, gubben är hemma igen :-))

Jag är sur som ätticka, jobbigt som fan, allt går emot, har inget flyt alls just nu med någonting... Blä!!!

En "liten" elräkning på 10000 kr sabbade humöret totalt och då är juh det bara till 31 januari så det är inte över ännu :-((((

Jag har just nu stora funderingar kring ett annat boende för så här kan man juh fan inte ha det!!! Jag menar att det finns juh bra många andra hål att stoppa pengar i.... som är mkt roligare....

Längtar för övrigt bra mkt till sommar & sol kastar därför in en bild från Liseberg, ser väll härligt ut???



Imorgon ska skling & jag med Becka till storstenshöjden på friluftsdag :-)) Hon ska försöka lära sig åka slalom, det är juh snart dax för den lilla Sälenresan!!

Sen väntar två jobbarnätter så vi får se när jag skriver härnäst!!!

Tjing på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar