tisdag 8 februari 2011

Hej hopp!!!

Åhh vilken härlig dag detta blev då trots att jag höll på att kräkas imorse när jag såg all jä.la snö ute... Blä!!!

Fick ha Ove hemma idag för att vårat vatten hade pajjat men efter mkt om och men så fixade det till sig så att vi slapp betala 8000 för en ny vattenpump... Tack tore säger vi då :-)Det var några kablar som hade trasslat till sig....

Fabbe och jag tog en middagspromenad i gassande solen, sååå skönt!! Sen käkade vi lite lunch sen ut i solen igen, gäller och passa på och ingen är juh gladare än lillgrisen... han är sååå lik Rasmus, en riktig "ute-unge"...

Appropå likheter så fick jag ett mail...



Tycker att dom är ganska lika till utseendet oxå... hehe sötpropparna!! <3<3<3

Näpp nu väntar halv åtta hos mig i vanlig ordning!!

Ha en skön kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar